beniminikuzum08 sana açıklayıcı bilgi vereyim boş gebelik yaşadım ama bu normal gebelik gibi süren bir süreç yani mide bulantilarin olup olmaması boş gebelik olup olmadığını belirlemez şuan 14 haftalik hamileyim ama belirtim yok çok şükür iyiyiz boş gebelikte de istifra ettiğimi bilirim yani ikisinde de hamilelik hormonları çalışıyor ama şöyle eğer kese 25 mm ve üzerinde ise ve hala yolk sac oluşumu yok ise o zaman boş gebeliktir kesenin şuan kaç mm olduğuna bağlı belkide gec dollenme olmuştur bekleyin derim ben 10+4 te kürtaj olmuştum kesem 25mm üstü olmasına rağmen vajinal ultrasonla bile yolk sac yoktu inşallah bebis vardır yoksa da sakın üzme kendini herseyin bir zamanı var rabbim en hayırlı zamanda nasip etsin