Kızlar Meraba 40+3 de gelen mucizemi anlatmak istiyorum sizlere biraz. İki gün önceki kontrolde sancılarım vardı ve açıklık da vardı 3 cm kadar doktorum eve göndermişti sancın artarsa yada suyun gelirse hemen gel diyerek Sabah uyandım ve suyum gelmeye başladı sonrasında duşumu aldım kahvaltımı ettim hastaneye geldik suyum gelmeye başladığı için yatış verdiler Pazar olduğu için hemen doktorumu aradılar geldi açıklığımı kontrol etti hala 3 cm ilerleme yok dedi ama rahim ağzı yumuşak ilerler dedi. Beni nstye bağladılar sancılarım çoktu ama ben hissetmiyodum doktorum 3 e kadar sancıları hissetmezsen seni anca suni sancı paklar dedi veee 3 den suni sancı başladılar suni sancıyı bile 5 den sonra hissettim en son muayenede açıklığım 5 cm e ulaşmıştı. Saat 7 gibi doktorum bi kere daha çatala çıkalım bakalım kaç olmuş dedi . Çatala çıktım bi daha da inemedim 😂 suyumun kalan kısmını gelsin diye hızlandırdı suyum biter bitmez büyük bi baskı ve ıkınma hissettim ıkınmamı istedi doktorum ama çok zorlandım ıkınmakta bebeğimin kalp atışları düştü Sezeryan ekibi başımda hazır bekliyordu. Doktorum aşırı sakin ve soğukkanlı davranarak bana yardım edeceğini benim sadece ıkınmam gerektiğini söyledi karnımdan tüm gücüyle bastırdı ve bebeğimin kafası çıktı zaten vücudu balık gibi kaydı sonrasında . Hemen çocuk doktoru geldi oksijen verildi biraz bebeğime nefessiz kalmış . Neyseki hemen kendine geldi benim kesim ve dikişim olduğu için işlemlerim biraz sürdü doktorum kontrolsüz yırtık olmasın diye kesi atmış. Zordu ama çok güzel bi his yine olsa yine normal Doğum isterim.Kızımın adı Asel acısı bile bal 🍯🥰