DevriminAnnesi Merhabaaaa 😊 11+1 olduk bugün Boğaz ağrısı kuru öksürük halsizlik var.. ☹️ ilaç içmek istemiyorum evde iyileştirecek bi yöntem var mı 🥹
anneyimmm42 DevriminAnnesi geçmiş olsun canım bol bol sıvı tüket meyve ye yoğurt ye . Bende öyle atlattım şükür