Onlyyou Valla hepsini yedim ama az az. Ben normal de de meyve tüketmeyi çok çok severim. Elma muz ve diğer meyveler derken Gün içerisinde az az ama sık sık yedim hep kuruyemişler ve bol bol su derken iyiki de öyle yapmışım yediklerim hep bebeğime yaradı şükür bende bol su vs: tükettiğim için ödem vs. Tutmadı vücudum az ama sık sık yediğim için şükür kilo derdim olmadı Cips kola ne bileyim paketli gıdalar hiç tüketmedim çikolata Ve dondurma Hariç.
Bence sizde öyle yapın, kilo alsam da bu arada asla dert edecek birisi de değilimdir ama atıyorum yediğim cipsin bebeğime var mı bir faydası yok, bana var mı ? Yok o yüzden ne gerek var onun yerine bir avuç ceviz ye diyerek ilerledi sürecim