Hazniyee Evet pozitif, 2 günde bir düzenli artıp artmadığını kontrol edin mutlaka aynı yerde ve aynı saatte kan vermeye çalışın. Doktora gitmek için henüz erken, bilinen bir rahatsızlığınız yoksa bir süre daha beklemenizi tavsiye ederim. Folik asit alıp kullanabilirsiniz, eczacınız yardımcı olacaktır. Ben de Beta 11di oğlumu öğrendiğimde, şimdi 24+0 olduk bile🥹 Hayırlısı olsun inşAllah🫶🏻