LaRabiss Evet gerçekten zor oluyormuş yaz hamileliği, klimayla yatıp kalkıyorum. İstirahat etmek durumunda olduğum içinde iyice hamlaştım ve ağırlaştım, doktora gidip gelince bile sanki 10 saat yol yürümüşüm gibi hissediyorum🥵😂 Hayırlısıyla vakitlerinde gelsinler