Kızlar hiç uyuyamıyorum. Sırt üstü uyumaya alışmışım gebelikte sırt üstü uyuma önerilmiyor diye sol tarafıma yatmaya çalışıyorum ama hep kendimi dönmüş olarak buluyorum. Çok psikolojim bozuldu bu yüzden bebeğe bişey olacak diye uyuyamıyorum. Hamile yastığı alıpta rahat uyuyanınız var mı 🥺