Ben 3üncü sezeryanımı olucam nasip olursa daha 8 haftalık hamileyim devlet hastanesindeki doktor 3üncü sezeryanın çok riskli olduğunu doğumu asla orda yapamayacağımı özelde yada farklı bir hastenede yapabilecegimi söyledi var mı aranızda 3üncü sezeryan olacaklar