Kızımıza sadece eşim ve benim bildiğimiz bir göbek adı da koymuştuk. Onu nazardan ve büyüden korusun diye. Şimdi oğlumuz olacak ona da koyalım mı kararsızız🤷🏻♀️ Siz koydunuz mu? Bu 2.isim nüfusta yazmıyor sadece kulağa ezanla okunuyor sadece anne ve baba biliyor