ssa239688 8 aylık evliyim ilk günden beri istedik bebek sahibi olmayı ailemde normal yolla hamile kalan sadece annem var diğerleri hep tedavi 1,5 aylıkken doktora gittik eşim de bende sorun çıkmadı sadece 1 yıl deneyin dedi. Denedik hatta bi kaç ay boş geçti ama bu süre zarfında bebek fikrini çıkardım aklımdan eşimle çocuk için girmedim yatağa en son ki adet günümde eşime dedim ki gel bu akşamı değerlendirelim adet olcam karnım ağrıyor diye oda ağladı neden olmuyor bi sorunumuz yoksa diye dedim ki bak veren de alan da Allah demek ki zamanı var moralini bozma psikoloji de çok etkiliyormuş dedim meğer hamileymişim yani diyeceğim o ki kafanı boşalt çocuk fikrini çıkar aklından eşinle çocuk için girme yatağa hiç ummadığın anda olur ve burda çok kişiden de okudum çocuk düşünmeyi bıraktım hamile kaldım diye rabbim gönlüne göre versin