Kızlar sizde durum nasıl? ne yesem midem yanıyor boğazıma kadar acısını hissediyorum süt yogurt elma tüketiyorum rahatlatıyormuş sözde ama etkisini görmüyorum sanki hiç uykudan uyanıyorum yatamıyorum oturamıyorum bu durum için acile giden var mı yapacakları birşey olur mu sizin buldugunuz çözümler neler dayanılmaz haldeyim 😔