Aleynasvr Bursa Uludağ unide doğum yapan var mı ? Ya da duydugunuz birileri ?Memnun muydunuz ? Ben oraya gidiyorum muayenelerden memnunum. Doğumu da orda yapmayı dusunuyorum ama nasıl acaba çok merak ediyorum.
Fatmaztrk Aleynasvr doğumu bilmiyorum ama hamile gidipte pisikolojisi bozulan çok kişi duydum herhangi bir sorunda hemen bebeği almamız gerek yaşamaz vs diyorlarmis korkutmak gibi olmasın 🙄
Rukiye24 Aleynasvr hangi doktora gidiyorsun canım bende oraya gidiyorum arkadaşım yeni sezaryen olsu ışıl hanım ikimizin dokturuda o çok memnun
Aleynasvr Fatmaztrk ben zaten riskli gebelik bölümündeyim daha detaylı araştırılarak falan hiç de öyle bir şey demediler bana ben memnunum
Aleynasvr Rukiye24 benim riskli gebelik.bolumu canım doktor değişiyor hep aynı kalmıyor ama şuana kadarki hepsinden memnunum hepsi çok ilgiliydi. Bilge hanim asıl bolum hocası ilk o vardı sonra gözde hanım aşkın hanım şimdi bi erkek ama adini bilmiyorum bunun yeni degisti 😀
Fatmaztrk Aleynasvr o zaman ne güzel demek ki iyi bir doktor gelmiş sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Rozaduru Ben Bursa’da yeniyim üni hastanesinde de kontrol edilebiliyor muyuz ne yapmam gerekiyor yeni öğrendim bende daha doktora gidemedim doktor arıyorum
Aleynasvr Rozaduru ben sevk edilerek gjtmistim bir daha orada devam ettim. Oraya giderek bilgi alabilirsin randevu oluştururlar gidince