HanifeAhmet
1.Hafta
Gebelik haftası son adet tarihinin (SAT) ilk gününe göre hesaplanır. Adet döngüsü içinde 14. Gün yumurtlama olur. Döllenmede bu günden sonra gerçekleşir. Embriyonun rahime yerleşmesi ve kanda BHCG yükselişi ile gebelik tespiti 4.gebelik haftasından sonra oluşur. Bu nedenle 4 haftadan önce bir gebelik varlığından söz edilemez.
Dört hafta olmamış ki rahime yerleşsin kanda çıksın hemşire yerleştikten sonrasını demek istemiştir yoksa bende hemşireyim emin olmak için baktım bide aynı bi yanlışım yok ay bazen insan kendinden bile emin olamıyo 😂😂