Epelinkiran 37 haftalık hamileyim. Bi kaç gündür vajinamın dış dudak kısmında ele gelcek kadar şişlik var, değince acıyo ama sivilc gibi de değil. Haftasonu diye doktoruma da gidemiyorum başına böyle bi şey gelen varmı, enfeksiyon flnsa doğum şeklini etkilermi acaba
Epelinkiran Aysun2834 acilde nöbetçi kadın doğum doktoru olmuyo ondan pek gitmek istemedim ağrı yanma flnda yok diye
Aysun2834 Epelinkiran özellerin genelinde nöbetçi kadın doğum olması gerekiyor cnm devlettede olması lazım bildiğim kadarıyla eğer enfeksiyon gibi bir şeyse müdahale edilir hemen yada doktorunla iletişime geçemiyor musun ?
Epelinkiran Aysun2834 ya devlette sürekli aynı doktora muayne olamıyorum sürekli izne çıkıp duruyolar ondan bi kaç doktora gidiyorum. Ağda yaptırmıştım 3-4 gün önce ondan da olmuş olabilir. Aryp soraym varda nöbetçi giderm çünkü ağrı yapmaya başladı