Asayw selam, ben alerjim için dermatologa gittiğimde gebelikten şüpheleniyorum dediğim için betaHCG yaptı, eğer hamileysen sakın kullanma dedi ne hapı ne kremi vs. Çok zararlıymış. Hamile olduğumu öğrendiğim için de kullanamadım. Tam polen zamanı, çok zor geçiyor şu an benim için de sürekli burnum tıkanıyor ve kaşınıyorum ama ilaç kullanamıyorum. Doktoruna acil bi durumun varsa mutlaka danışmalısın.