Fbd Kızlar dün kabızlıkla ilgili başlık açmıştım git gide zorlaşan bir süreç içindeyim aranızda kabman yaptıran varmı ben oturamıyorum bile lavman yaptırmak çok zor olacak gibi geliyor
Nuuurrr Fbd bende ilk zamanlar çok kabız oldum 5 gün çıkamadığım oldu kendi kendime yaptım lavmanı korkacak bişey yok
Ezcez Fbd canim cok basit lagmanin ince bir ucu var zaten popodan sikiyorsun butun ilaci 10 15 dakika bekleyip lavaboya cikiyosun
Fbd Ezcez zorlamaktan çok ağrım var bu genel temizliğini bile çok zor yapıyorum bu yüzden korkuyorum nasıl olur diye 😔😔
Fbd Nuuurrr ne marka yaptın canım krem gibi vermişler eczaneden nasıl bir etkisi oluyor aceba yaptım bi yarım saat önce biraz rahatlattı ama tamamen değil daha devam eder mi etkisi aceba
Nisan_35 Hilosko Bfduam yok kesinlikle değilmiş ikinciyi çok çok ağır atlattım hatta karantinam dün bitti ama kemik ağrılarım var çok fena hala gruplu gibiyim
Fbd Yaz ben 25 dakika bekledim ve beklediğim gibi bir sonuç olmadı desem sanırım kötü bir durum yaşıyorum