Merhaba hanimlar 😔 33. Haftamdayim gobek deligimin ust ve alt kisminda isilikler olusmaya basladi ve cok fena kasiniyor buna benzer durum yasiyan varmi ? Alerjiyle ilgili hic bi rahatsizligim yok, ve ilk defa boyle bisi geliyor başima hormonlardanmi onuda cözemedim 🤷🏼♀️🤦🏼♀️