Benim oğlumun adı Göktuğ babası bide Efe koydu yanına Göktuğ Efe oldu. İki dakika yerinde duran bir çoxuk değil. Habire düşüyor. Dediğim dedik. 8-9 aylıkken millet kucağına almak istediğinde het diyodu sen düşün.İsminden mi huyundan mi bilmiyorum ama zor vesselam😅