Selamünaleyküm Hayırlı geceleriniz, olsun ınsallah…
4,5 aylık hemileyim. 2. Gebeliğim ama son 1.5 aydır kalca ustune ve bele vuran agrı beni öldürecek doktor umuz kanama ve olmadığı sürece normal fakat yınede kontrol gel dedi.. Sizcede normalfe ılk gebeliğim de son aylarında cok az olmıstu ama bunda Bayadır çekiyorum 🙏😒😒