Nurhatice01 Merhabalar şubat ayında kimyasal gebelik yaşadım 4 ay geçmesine rağmen gebe kalamadım nekadar süre sonra gebe kalan varsa yazabilirmi
Blossoomm Nurhatice01 ben de yaşadım kimyasal düştü zaten 6 ay sonra gebe kaldım şu an 18 haftalık hamileyim canım kalırsın sende kafaya takma düşünme daha rahat kalırsın 🤲🏻☺️
Gulcegulkan Nurhatice01 ben kimyasaldan 1 ay sonra gebe kaldim ama yine kimyasal oldu sonra asilama oldum