MinnieMouse gebelikte en güzel spor yürüyüştür, karnı en güzel eriten spor da yürüyüştür, kendimden örnek vermem gerekirse gebelik öncesi aktif spor yapardım ilk 3 ay hatta 4 ay kanamam olduğu için sürekli yattım, hiç hareket etmedim..karnım bariz yağlandı, beni de rahatsız ediyordu..kanamam geçince yürüyüşlere başladım, ilk zamanlar günde yarım saat şu an günde 45 dk yürüyorum, en son doktor kontrolüme gittiğimde ultrasonla da bakarken doktorum karnında gram yağ kalmamış, direkt kas ve arkasından rahim dedi..aynadan baktığımda da aynı şeyi görüyorum zaten rahmin bütün hatları belli oluyor hiç yağlanmam kalmadı, her gün yürüyüş + protein ağırlıklı beslenmeyi öneririm 🥰