Cumartesi akşamı baş parmağı büyüklüğünde pedim de kahverengi leke gördüm korktum direk hastaneye gidip beni nstye aldılar alttan muayene yaptılar hareketleri normaldi açılma da yoktu herhangi bir sancı ağrı kasılmada yaşamadım gün içinde ama nasıl oldu bilmiyorum.
Bugün de kontrolümüz vardı tekrar nstye aldılar doktorum önce bakalım eğer bebek eşinden ayrılmışsa doğuma alabiliriz dedi ayrıca 2 Haziran’da bebeğim 2.400 gramdı kiloda almış 2.700 grama ulaşmış doğumu planlamak için 2000 kiloyu geçmesi yeterli dedi yine alttan muayene yapıldı sadece rahmim yumaşamış açılmam yoktu doktorum ultrasonda herşeyi normal gördü çok ta hareketliydi bebeğim ama neden oldu anlamıyorum ağır bir işte yapmıyorum tehlikeli bi durumda da bulunmadım çarşamba günü tekrar kontrol e çağırdı umarım bi aksilik olmaz dualarınızı eksik etmeyin 😔