Merhabalar bende bugün bebek arabamı aldım. Bi çok araştırmalarım sonucunda Pierre cardin vovo modeli tercih ettim. Sürüşü, kumaş ve mekanizmalarının kalitesi, pratikliği sebebiyle tercih ettim. Kaç kiloya kadar kullabilirim diye satış temsilcisine sorduğumda adam arabaya oturdu bu kiloya kadar abla dedi 😂😂 3500₺ İdi fiyatı, artacağını söyledi . Trendyol yorumları falan da çok iyidi henüz deneyimleyemedim fakat şuanlık memnunum bakalım :)