Merhaba anneler ve anne adayları ben 7 haftalık gebeyim dün ve bugün çok açık kahve lekelenmem oldum peçeteye silindikçe geldi hafif kramplarımda var ara ara sanki gaz gibi geliyor dr. Progestan fitil vermişti ondan kullan dedi benim gibi olan var mı ilk gebeliğim ile arasında cok zaman var