Elifkasut 34.haftamdayim ama hala isim konusunu netleştiremedim bir kaç isme karar verdim ama sonra vazgeçtim şu an aklımda Kutay ismi var kesin karar veremedim ama Kutay ismi nasıl sizce ??
Babymomhappy Elifkasut isim güzel ama ben ismin karaktere yansıdığına çok inanıyorum okul öncesi öğretmeniyim ve 2 tane Kutay adında öğrencim vardı asla kinamiyorum ama yaka silketiyorlardi 😅 yoksa isim çok güzel 🥰
Ezgialp Elifkasut biz de 34+4 daha net bir isim yok Ege, Uygar ya da Miraç düşünüyoruz ama hangisini koysak karar veremiyoruz 🤦🏻♀️ Kutay da çok güzel bir isim🌸
Zuzu04 Ben yarın doğuma giriyorum ama biz bile netleştiremedik hala 😅 güzel isim bence en azından bu aralar çok yaygınlaşmış isimlerden değil
Elifkasut Babymomhappy 😂😂 o kadar yani inşallah tam tersi bir durum olur bizde 🤭🤭 ikinci oğlum olucak nasip olursa
Elifkasut Ezgialp benim ilkim de erkek onda çok kolay olmuştu doğmadan adı hazırdı (Ertuğrul) ama ikincide gerçekten çok kararsızlık oldu doğurana kadar başka bir isim kafamı karıştırmazsa 😂😂Kutay olacak sanırım bakalm hayirlsii ile sağlıcakla gelsinlerde😊