ozgetoozge aynı zamanlarda bende de olmuştu doktorum daha erken diyip tahlil istedi, bir sorun çıkmadı şükür🙏🏻 Ayaklarımın altına yüksek yastıklar koyup uzatıyordum öyle düzeldi, şu an yok mesela. Bu dönemlerde sıcak hava ve sürekli aynı pozisyonda durmaktan şişebilir belki ama yinede tahlil yaptırmakta fayda var