Gulsurmeli gozde_serhat Az önce instada Liya hoşuma gitti baya sabırların en güzeli demekmiş anlamı herhalde tam hatırlayamadım
Eylulsmom_02 Kızımın adı eylül sare ikincide kız olursa Manolya düşünüyorum 🥰 şuan herkez karşı çıkıyor ama en sevdiğim isim olabilir 🫶🏻🫣
Husna gozde_serhat benimde ilk prensesimin ismi melek Zümra ikinci prensesim de Berra olacak nasip olursa 💕