EEizm Merhaba arkadaşlar 🌸 Gap turu yapmayı düşünüyoruz önümüzdeki günlerde. Bu bölgede yasayan arkadaşlar bu mevsimde oralarda gezmek nasıl olur? Sıcak çok bunaltır mi? Yardımci olur musunuz ?
Kuzucugunannesi EEizm diyarbakırda yaşıyorum diyarbakirliyim gündüz kavuruyor cok sicak ama yinede gezmeye deger cok guzel yerlerimz var gelirseniz hoşgelirsiniz sefa getirirsinz
Esraa00 EEizm canım urfalıyım ama Urfa gündüzleri yürek yakan bir sıcağı var Antep te sıcak fakat Urfa kadar değil Mardin de sıcahhhh ama hepsini görmeye değer mi e valla değer çok güzel Mideniz gözünüz ve siz keyif edersiniz
EEizm Kuzucugunannesi Güzel yerler ne zamandır aklımızda bir türlü denk gelmedi. Şimdi sıcaklar gözümü korkutuyor. Bebek öncesi son tatil 😁 çocukla 2 3 yıl ertelenir
Sehrbnon12 Kuzucugunannesi bende urfalıyım ve dıyarbakırda tedavi oldum hakan çoksüer de dağkapı diyarlife hastanesinde her geldiğimde geziyordum cok guzel yaa valla bayılıyorum
EEizm Esraa00 Gözüm korkmadı değil 😁 Aslında ilkbahar sonbahar çok iyi olur. Ilkbaharda izniniz yoktu sonbaharda da bebek gelecek. Sıcaklar düşündürüyor. Yoksa çok güzel yerler gerek gezme gorme gerek yeme içme bakımında 😁
Kuzucugunannesi EEizm hayırlısı aynen cocuk olunca erteleniyor bazi seyler ne yazikki bizde karadeniz düşünüyorduk bebek oldu 26 aylk oglum var ve 10 haftlk hamileym biraz ertlenek zorunda kaldik nasip
Esraa00 EEizm korkutmasın git bence bebişle daha zor tur falan en fazla nolabilir biz yaşıyorsak en fazla şekersen erirsin 🤪😅😂😂
EEizm Kuzucugunannesi Bu yıl sizin tam zamanı gidin gidin 😇 26 aylık kocaman olmuş bile. Bi de zaten karadeniz de serin oluyor hiç sıkıntı olmaz
Ezoliii1 EEizm Her şehri birbirinden güzel ama baharda gezmelisin canım inanılmaz bi sıcak var🤷🏻♀️ Bunaltıcı ve zevk alamazsınız.
EEizm Ezoliii1 Sonbaharda gidemiyoruz 👼 Ya bu zamanlar ya da 2 3 yıl ertelenir en az. Beni de korkutan tek şey sıcaklık 😑
Kubgkm EEizm biz de doğumdan sonra planlıyoruz doğumum eylül sonu ekim başı gibi görünüyor büyük ihtimalle aralıkta çıkacağız tura kendi arabamızla inşallah zorlanmam 😀
Esraa00 EEizm anaa İzmir daha beterrr geldim nefes alamadım Doğu sıcak ama nem yokturdur kesin dayanırsınız
acemianneee_31 EEizm Diyarbakırlyıö bende arabanız varsa baymaz gölge yerler eser gecesi ayrı güzel ama
EEizm Esraa00 Izmirde gündüz işimiz yoksa dışarı çıkmıyoruz bile o derece sıcak. Aynı şeyi doğuda da yaşar miyiz die düşünüyorum 🤔