Damla25 Belim ağrıyor duruyor sonra tekrar ağrıyor karnmda sert geçmiyor bebekte çok hareketlendi kötü bir şey mi bilen var mı?
gozdebaybars Damla25 nstye girdim ben sende bi nstye gir istersen sancıların durumuna baksınlar bebeğin hareketli olması güzel bir şey
Duygunr Damla25 hepsi normal alanı daraldikca daha sert hissedeceksin ağrıların sebebi de doğuma hazırlık arada olur öyle. Düzenli olarak sancın oluyorsa zaten doktora gözükmeniz gerekir
gozdebaybars Aynı sorun bendede vardı canım panik yapma doktor normal dedi bana ben 36 haftalığım sen kaç haftalıksın doğuma yakın olduğum için normalmiş
gozdebaybars Doktor bana doğumun yakın olduğu için normal dedi nst de sancım çıkmadı benim şekerden dolayı erken doğum riskim var ondan endişelendim gittim