Merhabalar arkadaşlar..
2 yaşında oğlum var yarın sabah geniz eti ameliyatı olucak nasipse, çok tedirginim üzgünüm açıkçası..
Dualarınızı bizim üzerimizden eksik etmezseniz çok mutlu olurum..
Daha önce böyle küçük yaşta çocuğu yada tanıdığı bu ameliyatı olan var mı?
Nasıl geçiyor, kolay mı, bir sorun yaşanmıyor değil mi?
İçime su serpecek olan varsa güzel yorumlarınızı bekliyorum..