2 gün evvel bende karında sertleşme yoğun sırt agrısı yaşadım doktorumla konuştum hastaneye yonlendırdı NST cekıldı hıcbırsey çıkmadı ertesi gün daha kötü olunca yıne gıttım serum fln takıldı kanda çok fazla enfeksıyon çıktı dünü hastanede gecırdım hep…(buna arada daha 24+6 haftalığım)ıhmal etmeyın…