PelinnBskDrc benim de kistim var 6 mm gebelik öncesi yoktu keseyi gördüğümüz de yoktu 1 hafta sonrasında vardı muhtemelen yumurtalık kisti. Doktorum çok önemli birşey olmadığını kendiliğinden geçeceğini veya doğumda alınacağını söyledi. Hatta bunu soylelemem bile acil bişey olup hastaneye gidersen doktorumun bilgisi var de dedi. Sıkıntılı birşey değilmiş yani ☺️