Cansukeskin için rahat etsin diye git istersen bizim ev hastanenin hemen altı çok rahatlıkla gidip geliyorum o yüzden geri geldim eve bende sancı var ama açılma yok henüz bugün yarın olur dedi bol bol hurma ye dediler varsa evde sende yemeye başla rabbim kolaylastirsin inşallah dogumlarimizi 🤲🏻