40+1 haftalık hamileyim.Saat 23.23 te belime bi anda ağrı girdi 23.32 de tekrar girdi 23.44 te ve 23.54 te girdi.Kasıklarıma tam vuruyo da diyemiyorum vurmuyo da diyemiyorumBebeğim aşırı hareketli ve ishal gibiyim.Tuvaletten çıkmak istemiyorum.İlk hamileliğim nasıl anlayacağım gerçek mi yalancı mı