SmrBkrci ilk başlarda bana da hep öyle geliyodu günler. Sanki hiç bitmiycek gibi. Ama hareketlerini hissetmeye başladığın andan sonra o ladar hızlı geçiyo ki 30 hafta olduk ve hemen soğacakmış gibi hissediyorum. Halbu ki ilk öğrendiğimde 4 haftalık falandık. Kaç haftaları geri de braktık. Darısı inşallah tüm bekleyen isteyenlere inşallah.