HilalEyce Rojda72 Benim de ülseratif kolit hastalığım var. Atak geçirmedim bilgim yok. Rabbim size şifa versin bebeğinize de bir şey olmaz Allah’ın izniyle 🖐️
Irem88- Rojda72 benimde var doktorum ilaçlarını kullanabilirsin dedi şimdi çok şükür iyiyim ama arada korkuyorum tabi.Geçmiş olsun
Rojda72 @Irem88- tşk ederim ..ben de ilaç kullanmaya devam ediyorum ama ,bir haftadır kötü olmya başladım bakalım doktora gideceğim bugün