ARYA1 canım bol bol sıvı tüket ve gaz yapıcı seyler kesinlikle yeme ben hep sıvı tüketim ve büyük abdesti e çıkmıştım rahatlıkla bende doğum yapalı 17 gün oldu çok şükür bi sorunum yok ilk zamanlar dikişler imden zorlanıyordum yürümek için ama geçiyor zamanla 🙂