Merhaba ilk gebeliğim. Normal doğum yapmak istiyorum ama bilinmezlik insanı korkutuyor. Epidural ile normal doğum yapan var mı? Daha konforlu diyorlar. Birde ilaç verilince kalkamıyor musunu , uyuşukluk ne kadar sürüyor acaba ? Birde yan etki yaşadını mı ?