Helindmr Kızlaaar doğum yöntemi ile ilgili cok kararsızım sabahları huzursuz uyanıyorum. Bi yol gösterin. Aranizda prenses doğum yapan var mi? Ya da normal, sezeryan olup iyi ki oldum diyen
hunilimom Helindmr geçen bir arkadaşım ile konuştum suni almış sonra dan epidural öyle bişey yok bulutlardayim gibiydi o olmasa dogursmam felan dedi 😂 ben epiduralsiz doğurdum 🤷 bir başka arkadaşım aldı epudiral o da ikinamadi vakumla çekildi bazılarında ıkınma hissini ortadan kaldırıyormus o yüzden iyi araştırmak lazım
egeninincisii Helindmr Epidural normal doğum yaptım ben , iyi ki diyorum hep. Şimdi yine hamileyim aynı şekilde olmasından yanayım.
MelekBD Aslında bende prenses doğum istiyordum ama 5 santim açılma olduktan sonra anestesi yapıyorlarmış yani öncelikle yine sancı cekicekmisiz normal doğum yaparım diye düşünüyorum tabi birazda bebeklerimize bağlı 😍
Helindmr MelekBD ben de daha yeni yeni düşünmeye başladım. Sizin araştırmalarınız oldu mu memnun kalanlar var mi
Sena_ylmaz MelekBD bende epidural yapıcam inşallah 38. haftamdayım 1 haftadır 4 cm açıklıkla bekliyorum sancı gelmesini yanı demek istediğim 5 cm açıklığa kadar sancı cekmiyorsunuz yanı bende öyle
Serap-Yigit Yengem Almanya’da 3. Çocuğunu epiduralli normal doğum yaptı. Keşke ikisini de öyle yapsaydım diye dün de anlattı. Ben normal doğum yaptım ama örnek verilecek bir cinsten değil 😂tıp kitaplarına geçecek cinstendi 😂o yüzden doktorunuzun görüşünü alın eğer güveniniz yoksa başka doktordan da görüş alın
Helindmr Serap-Yigit doktorum herhangi bir öneride bulunmuyor. Yani ben ne istersem ona göre hareket edecek. Sizce spinal sezeryan zarari var mi
MelekBD Spinal sezeryandan çok memnun kalanlarda var okuyorum sürekli normal doğum yapamazsam tercihim spinal olur
Helindmr MelekBD açıkçası ben şimdiye kadar kesinlikle spinal sezeryan istedim. Ama bebek normal doğumla doğunca solunum problemi yaşamıyormus o yüzden şu an kararsız kaldim
Serap-Yigit Helindmr geçen Eylül ayında kuzenim yaptı. Kaşını aldırırken ağlayan kuzenim hemen ayağa kalktı. Hiç bir yan etkisi olmadı onda. Ağrısı da çok hafif oldu. Hepimiz şok olduk. Ben kendimi dayanıklı sanarım o bizi solladı maşallah diyeyim yine
MelekBD 20 yaşında eltim doğum yapmıştı geçen sene spinal sezeryan oldu cok rahat geçti banada o tavsiye etti doğum sürecini herseyini anlatmıştı açıkçası benimde biraz içim rahat etti normal doğum yapamazsam spinal sezeryan istiyorum Prenses doğumla normal doğumun arasında pek fark yokmus ve normal dogumunuz 2.3 saat sürerken prenses dogumda 5.6 sürebilirmis doktorum söylemişti
ipekveatlas epiduralli normal doğum yaptım epidural hayat kurtarırrrr. sancılar tavan yaparken benim uyumusluğum var😜
Helindmr ipekveatlas yaa masallah darısı bize. Peki bebegi vakumla falan almadilar değil mi. İkinma olmazsa nasıl olacak
ipekveatlas Helindmr benim doğumum çok zordu canım bebeğim sıkıştı bebeğimin pozisyonu çok kötüydü yüzü yukarı bakıyıdu kanala inemiyodu ve cok iriydi bu yüzden bebeği çektiler omuzları sıkıştı falan.. sadece epidural iyi ki almışım yani yoksa doğumum iyi geçmedi
egeninincisii Helindmr Hayır. Epidural verilince sancım kesildi. Doğum anında ıkınma hissim vardı hiç bir ağrı hissetmedim. 4 dikişim oldu onları da hissetmedim. Etkisi geçince sadece dikişlerimi hissetmeye başladım. Sonrasında baş ağrısı, bel ağrısı vs yaşamadım 🤗
SunnyG Benim doktorum mecbur kalmadıkça epidural yapmıyorum dedi. Ağrıyı kesince doğum duruyor ve gecikiyor, sen ıkınamıyorsun, boşuna süreç uzuyor dedi.
Eslem_1 Bende epiduralli normal düşünüyorum ama bebek hala dönmüş değil..bi de burada fazla yan etki vs yaşayanları da okudum bunlar beni düşündürdü özellikle de kalıcı bel ağrıları..