Bende aynı durumdayım malesef burun akıntısı sürekli hapşırık ve kulaklarımın içine kadar deli gibi kaşıntı yaşıyorum. Kadın doğum doktoruma bu durumu söyledim bana allerset ilacı yazdı gerekli durumlarda kullanılıyormuş hamilelikte. En azından yatıştıyor tamamen geçmese de :/