Semrasular Zehragniken ben ariel kullanıyorum hiç değiştirmem beyazlarımda gayet güzel morarma falan hiç olmuyor
byzza16 Zehragniken kendi kıyafetlerimiz için soruyorsanız Omo Matik beyazlar için olanı harika bembeyaz yapıyor
Tgceetali_08 Zehragniken kullandığım deterjana ayrıyeten çamaşır sodası koyuyorum bembeyaz yapıyo canım
Tgceetali_08 Helindmr evet canım deterjanla karıştırıp öyle koyuyorum ama ben akşamdan ıslatıyorum çamaşırlarımı deterjanlı suda bekletiyorum makinayı beklemeye alıyorum geceden sabah kalkınca çalıştırıyorum 60°c yıkıyorum