Esraeee Merhaba hanımlar, 37+5 teyim. İki haftadır bebeğin yüzü öne bakıyor. Bu şekilde olup dönen var mı? Bu şekilde doğum yapan var mı? Daha zor ve uzun sürdüğünü duydum
Mizgin09 Esraeee Ben bu şekil doğum yapmıştım yüzü öne bakıyordu malesef su yutmuştu enfeksiyon riskide baya arttı direk küveze alınmıştı normalde öyle olan bebekler sezeryanla alınıyormuş diye duydum ama benimki doktor hatası görememiş yüzünün öne bakmasını zor değildi doğumum ama gelmiyordu kafası çıktı doktor tutamadı tavana bakıyordu kafası yavrumun %80 de bir oluyormuş
Esraeee dilaradoyan bebeğin doğum pozisyonu yüzünün sizin sırtınıza doğru dönük olmasıdır. Eğer yüzü karnınıza dönükse sezeryan olabiliyor
Esraeee Mizgin09 aa nasıl göremedi ya baya doktor hatasıymış gerçekten. Ultrasonu tutunca direk gözlerinin önde olduğu görülüyordu çünkü
Mizgin09 Esraeee Görememiş işte açıklaması buydu bende o anki üzüntümle doktorla değilde kızım nasıl olur düzelir mi toparlanır mı o piskolojiyle hergün hüngür hüngür ağladım sütüm gelmedi normal doğum olmasına rağmen makina aldım mastit olmuştu sağarak çocuğuma 1 ay zor verdim enfeksiyondan sütüde red ediyordu içmedi hiç şimdi 4 yaşında şükürler olsun rabbime
Mizgin09 Esraeee sende stres olma dua et inşallah düzeltir kendini ben 39 haftada doğum yapmıştım 3 ncüye hamileyim 27+6 şimdi daha iyi bi doktora gidiyorum umarım aynı şeyleri yaşamam rabbimden tek dileğim bu