Oluyor canım böyle yel gırmıs gıbı bazen sag tarafda bazen sagda olmuyor sol tarafda ahhh gun gectıkce yatakda yatamıyorsun bazende ayyy koltukda uzanamazdım ben yatagım dısınce bı yerde 2 dk bıle dınlenemıyrm oturamıyorm bel ağırsından normal canım yani ya