Elifguntepe_41 ZMG65 babasıyla benim ismimde 4 harf bebemize de öyle koymak istedik ve ikili isim koyanların hiç biri iki ismiyle seslenmiyor yani bende koysam mete dicem o yüzden bana tek olarak daha hoş geliyor 😍
Pelinakcn ZMG65 biz Yaman koyacağız, yeğenlerimin adı Pars, Sarp ve Can. Ben Yağız, Yiğit isimlerini de çok beğeniyorum 💙😊
Mihrimahvuslat miyopmom eşimin babası tarafından bir akrabası koymuştu soyadları da demirdi Ömer Halis Demir ❤️