Kızlarrrr herkese hayırlı akşamlar. Nasılsınız nasıl gidiyor hamişlik ☺️ Ben 31.haftama giricem bebeğimin kıyafetlerini yıkadım ütüledim kendi kıyafetlerimde yıkandı ütülendi. Ağızla temas ürünlerimizide yıkadım kaynattım. Hastane çantası hazırlığına geçiçem. Sizden tavsiye almak istiyorum bundan kensinlikle olması lazım dedikleriniz yada fazla koy yada hiç gerek yok diye düşündüğünüz şeyleri benimle paylaşır mısınız. Bende ona göre ayarlıcam.