33+2yim bugün siddetli bel agrisi başladı sabah 11 de parol içmiştim biraz hafifletti gün içinde. Fakat 2 3 saattir tekrardan şiddetlendi. Agri kesici almadım bu sefer.ne kadar daha dayanırım bilmiyorum ama dayanılmaz bir ağrı.kasik agrisi vs yok şükür ki.