Aksoyy Doktorum bana rahim filmini cekelim dedi tüpler açık mi değil mi diye bu tedaviyi uygulayan var mı ve sonradan hamile kalan var mı bide hamile kalma yüzdesi ne kadar ?
Prensesmelek Aksoyy bende cektrdım tuplerim açıktı ama doktrlar ıstıyorlar kesin tesadfmu bılmem ama 3 ay sonra hamıle kaldm
Fatmaztrk Aksoyy hayır zaten açıktı tüplerim bizimde bir sorun yoktu sebepsiz infertiliteydi sanırım psikolojikti stresi bırakıp 41 gün Meryem suresi okuyun bana ilaç oldu şişede olur inşallah
Cns322 Merhaba ocak ayinda yaptırdım. Sağ tüpüm tıkalı çıktı. Hsg ile açıldı islem sırasında kendim de izledim. Bir ay sonra da güzel haberi aldik cok şükür 🙏🏻