Eminecak benim de hiç doğuracakmış gibi bi hissim yoktu ben de aynı şekilde hiç kanama görmedim nişan böyle peçeteye geliyor adetin son hali gibi, nişan olunca gidin tabi açılma olur anlamazsınız çünkü,çok hareketli bi insanım o yüzden açılmam kolay oldu,göbeğim olduğundan bi tık aşağıdaydı son hafta evet,hiç bir şekilde müdahale olmadan kendi sancımla doğurdum. Umarım yardımcı olmuştur 😅