Hashasinannesi66 Merhabalarr.Ben 4+4ten bildiriyorum.Uyurken yüz üstü yatmak sıkıntı olur mu acab?Çeşitli şeyler yazıyor.Kime inanmalıyım şaşırdım.Sizler dikkat ediyor musunuz yoksa bi tek ben mi pinpirik yapıyorum?daha erken mi veya?
gozdeyagci Hashasinannesi66 ben 16. Haftadayım. Bu aralar yüzüstü yattığımda sertlik hissediyprum ve beni rahatsız ediyor. O nedenle o sizi yönlendiriyor zaten merak etmeyin :)
Momoztkn Hashasinannesi66 16 haftaya kadar istediğin şekilde uyu hiç bi şey olmuyo 16dan sonra yan yatmamı söylemişti doktorum