Ben 36.hafta kontrolumde çatı muayenesi oldum o haftadan sonra her hafta çağırdı kontrole ve her gittiğimde hem alttan hem de karından muayene ediyor suan 38+2 deyiz normal doğum istiyorum sezaryen dogum isteseydim hiç yapılmıyormuş çatı muayenesi belli ki doktordan doktora farkediyor